Vállalat
Magánszemély
EURÁFA nélkül
Összescaret down icon
cart icon
Bevásárlókocsi
Összescaret down icon

Közösségi média

A közösségi média csapat

A Distrelec közösségi média csapata felügyeli LinkedIn, Twitter, Facebook és Instagram fiókjainkat hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között.

A csapat székhelye Manchester, ugyanakkor olyan tartalmakat teszünk közzé, amelyek partnereink és ügyfeleink számára relevánsak egész Európa-szerte.

Ezek az irányelvek némi információt nyújtanak arról, hogy milyen típusú tartalmat teszünk közzé és miért, valamint arról is, hogyan kezeljük problémáit és kérdéseit a közösségi média használatunkkal kapcsolatban.

Elveink

A közösségi média kiváló hely a tanulásra, beszélgetésre, sőt, egy kis szórakozásra is, de időnként, és szerencsére nagyon ritkán valaki elfogadhatatlan módon viselkedik az oldalainkon.

Ezért a következők az alapelveink, és mindenkit megkérünk, aki kapcsolatba lép velünk, hogy egyezzen bele ezekbe;

  • Tartsa tiszteletben mindenki véleményhez való jogát, még akkor is, ha nem ért egyet azzal, amit valaki mond
  • Ügyeljen arra, hogy a pohara félig tele legyen. Előfordulhat, hogy nehéz megítélni valakinek a hangnemét, ezért csak jó szándékot feltételezzünk.
  • Személyes adatait tartsa meg magának (erről később bővebben írunk)
  • Tilos káromkodni. Egyszerű, igaz?
  • Legyen önmaga, mindig kíváncsiak vagyunk a véleményére!

Az általunk közzétett tartalom

Oktató célú

Beszámolunk a fontos hírekről és eseményekről, amelyek hatással vannak azokra az iparágakra, amelyekben dolgozunk, valamint útmutatást adunk az elektronikával, szerszámokkal és alkatrészekkel kapcsolatban, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki a munkája elvégzéséhez szükséges termékekből.

Informatív

Több ezer termékünk van raktáron, és ha újak érkeznek, vagy időszakos kedvezményeket biztosítunk, értesítjük.

Szórakoztató

Elmúltak azok az idők, amikor a termékismertetők hosszadalmas, zavaros, több oldalas szövegek voltak. Könnyen érthető tartalmat teszünk közzé, hogy segítsünk megérteni a dolgok pontos működését.

A sértő tartalom kezelése

A közösségi média kihozhatja az emberekből a legjobbat, de időnként nagyon kevés emberből a legrosszabbat is.

Eltávolítjuk a tartalmat, és valószínűleg blokkoljuk fiókját, ha Ön;

  • Sértően, fenyegetően vagy gyűlöletkeltően viselkedik
  • Olyan tartalmat tesz közzé, amelyet sértőnek tartunk
  • Jogsértő tartalmat tesz közzé (például rágalmazó tartalom vagy szellemi tulajdonjogok megosztása)
  • Saját termékeinek/webhelyének árusítására vagy reklámozására használja oldalunkat

Amennyiben kérdése van

Amennyiben bármilyen kérdése van közösségi médiára vonatkozó szabályainkkal vagy szélesebb körű tevékenységünkkel kapcsolatban, közvetlenül elérheti a csapatot e-mailen keresztül a social@distrelec.com címen.