Megbízhatóan és gyorsan
Ha egy terméket visszaküld, vagy meg akar javíttatni, akkor erre két lehetősége van. Ha az online áruházban rendelte meg az árut, akkor használja a kényelmes online eljárásunkat. A telefonon, faxon vagy e-mailben küldött megrendelések esetén használja a hagyományos visszaküldési űrlapot (RMA űrlapot).
Eljárás az online folyamat során
- Jelentkezzen be az ügyfélportálra, és kattintson „A megrendelés folyamata” pontra.
- Itt látható az összes megrendelése. Az összes kiszállított cikket visszaküldheti. Az összes lezárt, már kiküldött megrendelés „Leszállított” státusszal szerepel.
- A „Részletes megrendelés” területen láthatók a megrendelt cikkek a darabszámokkal együtt. Válassza ki az adott cikket, és kattintson a „Visszaküldés” gombra. Kérjük, vegye figyelembe: Ha több cikket szeretne egyszerre visszaküldeni, akkor ezt a folyamatot minden cikk esetében meg kell ismételnie.
- Az utolsó lépésben megkérjük, hogy írja be a darabszámot és a visszaküldés okát. Ezenkívül rákérdezünk arra is, hogy a csomagolás sértetlen-e, valamint hogy szeretne-e csereterméket rendelni az adott cikk vagy cikkek helyett. Amikor a Distrelec megkapja a kitöltött online űrlapot, az egyik ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Eljárás a klasszikus visszaküldési űrlap (RMA űrlap) használata esetén
Nyomtassa ki az RMA űrlapot, és a rajta található útmutatás szerint járjon el.
Termék visszaküldése
Ha csak vendégfiókkal rendelkezik, ill. az EU-n kívül tartózkodik és vissza szeretne küldeni egy terméket, töltse ki az alábbi űrlapot. A visszaküldések kezelése egyszerűbb, ha létrehoz egy fiókot.