Vállalat
Magánszemély
EURÁfa nélkül

Visszaküldés vagy javítás

Megbízhatóan és gyorsan

Ha egy terméket visszaküld, vagy meg akar javíttatni, akkor erre két lehetősége van. Ha az online áruházban rendelte meg az árut, akkor használja a kényelmes online eljárásunkat. A telefonon, faxon vagy e-mailben küldött megrendelések esetén használja a hagyományos visszaküldési űrlapot (RMA űrlapot).

Eljárás az online folyamat során

  1. Jelentkezzen be az ügyfélportálra, és kattintson „A megrendelés folyamata” pontra.
  2. Itt látható az összes megrendelése. Az összes kiszállított cikket visszaküldheti. Az összes lezárt, már kiküldött megrendelés „Leszállított” státusszal szerepel.
  3. A „Részletes megrendelés” területen láthatók a megrendelt cikkek a darabszámokkal együtt. Válassza ki az adott cikket, és kattintson a „Visszaküldés” gombra. Kérjük, vegye figyelembe: Ha több cikket szeretne egyszerre visszaküldeni, akkor ezt a folyamatot minden cikk esetében meg kell ismételnie.
  4. Az utolsó lépésben megkérjük, hogy írja be a darabszámot és a visszaküldés okát. Ezenkívül rákérdezünk arra is, hogy a csomagolás sértetlen-e, valamint hogy szeretne-e csereterméket rendelni az adott cikk vagy cikkek helyett. Amikor a Distrelec megkapja a kitöltött online űrlapot, az egyik ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Eljárás a klasszikus visszaküldési űrlap (RMA űrlap) használata esetén

Nyomtassa ki az RMA űrlapot, és a rajta található útmutatás szerint járjon el.

Termék visszaküldése

Ha csak vendégfiókkal rendelkezik, ill. az EU-n kívül tartózkodik és vissza szeretne küldeni egy terméket, töltse ki az alábbi űrlapot. A visszaküldések kezelése egyszerűbb, ha létrehoz egy fiókot.

A mező kitöltése kötelező
A mező kitöltése kötelező
Ez az e-mail cím nem érvényes.
A mező kitöltése kötelező
A mező kitöltése kötelező
A mező kitöltése kötelező
A mező kitöltése kötelező
0 / 50